Yeni seri

Teen Titans dışında çevrilmesini istediğiniz dizileri lütfen yorumlarda belirtin.

13 yorum:

  1. Abi bide teen titans trouble in tokyoyu da paylaşır misiniz? Eminim paylasirsiniz bu siteyi çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teen titans serisinin 5 sezonunuda bitirince paylaşmayı düşünüyorum.

      Sil
  2. Teen titans bekliyorum çok sıkıldım ne zaman 2. Sezon

    YanıtlaSil
  3. teen titansın 5 bölümünüde ingilizce izledim :D ne acı

    YanıtlaSil
  4. teen titans go nun yaklaşık olarak 110 bölümü var ve bunların televizyonda çıkmasına beklerken sıkılıyorum çünkü 5 ayda 10 yeni bölüm geliyor. siz teen titans go nun toprak ve su bölümünün altyazılı hale getirebilirmisiniz. güzel bir bölüm. orjinal adı rocks and water. bide bacaklar bölümünün sansürsüzünü istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Superman brainac attacks (2006) filmini ve Green Lantern the animated series de paylaşır mısınız

    YanıtlaSil
  6. Abi lütfen nolursun paylaş artık 5 sezonu bekleyemeyiz.
    nereye kadar geldin söyler misin ?
    Yani çevirmede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://kisscartoon.me/Cartoon/Teen-Titans-Trouble-in-Tokyo/Movie?id=9311 bu linkten tokyoyuda yap abi lütfen

      Sil
    2. Lütfen 2003 serisini bitir önce onu çok merak ediyorum. Ondan sonra go'yu çevirirsen 2000'li yılların batman'i marvel'ı falan çevir bence ''eskilere sahip çıkamazsak geleceğin ne anlamı var?''

      Sil
  7. http://kisscartoon.me/Cartoon/Teen-Titans-Trouble-in-Tokyo/Movie?id=9311 tokyo link

    YanıtlaSil

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.