6 yorum:

  1. Hadi ya bekliyorum 3. Bölümü!!!

    YanıtlaSil
  2. 13. bölümden sonrasıyok neden ?? yardım edin 14 yokayrıca 2.sezon nerde 3.sezonda iki bölüm helpme !!! 1.sezon tüm bölümler istiyorum lütfen çıkartırsanız sevinirim kendimi the new batman adventures ile sakinleştiriyorum ama onunda altyazıları bir geç geliyor birde ileriden kafam karıştı yardım ederseniz sevinirim XDXDXDXDXD my FAN

    YanıtlaSil
  3. bir ara 2. sezon çıkacak dediniz yok nerde burayı sosyal sitelerden like ladım bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. 3. sezonun Diğer Bölümleri nezaman gelcek acaba dört gözle bekliyoruz

    YanıtlaSil
  5. 2.sezon 1.bölümü bulamadım

    YanıtlaSil
  6. Acaba 2.sezonun devamini ekleyecekmisiniz ?

    YanıtlaSil

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.