Çizim Dersi 2 [Göz Çizimleri]

Bir önceki dersimizde kutulara nasıl böleceğimizi öğrenmiştik. Bu derste de bir önceki derse bağlı kalıp göz çizimlerini öğreneceğiz.


Alttakileri nasıl görüneceği belli olsun diye önceden çizdim. Bir önceki derste söylediğim gibi önce kutularımızı çiziyoruz. En üstteki çizim daha taslak durumunda kenarlarına baktığınızda kutucukları görebilirsiniz. Benim çizim tarzım daha çok manga çizimlerine benziyor. Haliyle göz çizimlerimde. Şurayı şöyle yapın vs diyemeyeceğim için blog'ta çizebildiğim tüm açıları çizdim sizin için.


 Tüm çizimlerin taslaklarını yaptık. Dikkat ederseniz kutular hepsinde yine var. Kurşun kalemle bitirdiğiniz taslaklarınızın üzerinden önce pilotla geçip sonra silgi ile tüm sayfayı sildiğinizde görünümü bu şekilde olacak.

Bana göre resimlere duyguyu veren şey çizimler değil tonlama ve renklendirmelerdir. Şuanki haliyle çokta iç açıcı değil.


Eskisine nazaran çok daha iyi göründüğünü düşünüyorum. Dediğim gibi video ile yapmadığımdan Tek tek şöyle yapın diyemiyorum. Size birkaç farklı bakış açısı veriyorum. Üstünde biraz çalışırsanız çok iyi sonuçlar alacağınızı düşünüyorum.


Çizimlerin son hali nedense beni çok etkiliyor. Sanırım bir sonraki ders taslak-üstünden geçiş-tonlamayı göstereceğim. İyi çizimler ve bize destek vermek adına destek butonuna veya herhangi bir reklama tıklayın :)

1 yorum:

  1. Emeğiniz için teşekkürler Güzel çalışma. Teen Titansın yeni bölümlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Blogger tarafından desteklenmektedir.